Sīkdatne: Mūsu lapa izmanto sīkdatnes. Uzzini vairāk, lasot mūsu Sīkdatņu politiku. Atcelt
Aizvērt
Kampaņas ir mainījušās, bet tavs iepirkumu grozs nav mainījies
Kampaņas ir mainījušās, tāpēc tavs iepierkumu grozs ir mainījies

Produktu atgriešanas noteikumi

Mainīju domas par savu pasūtījumu. Kādi ir produktu atgriešanas noteikumi?

  • Lūdzu, atgrieziet produktus ar sava vietējā Konsultanta starpniecību!
  • Produktiem jābūt nelietotiem, neatvērtiem un oriģinālā iepakojumā.
  • Produkti jāatgriež Avon Konsultantam 3 mēnešu laikā no Avon rēķina izrakstīšanas datuma.

Iepirkos pie sev tuvākā Avon Konsultanta, izmantojot Konsultanta e-veikalu. Kā es varu atgriezt vai samainīt produktu?

Sazinies ar savu Konsultantu, lai vienotos par turpmākajām darbībām.

Ko nozīmē 100% garantija?

Ja Jūs neesat apmierināts, tad arī mēs neesam. Saskaņā ar Avon garantiju, preces, kas neatbilst Jūsu prasībām, varat atgriezt vai apmainīt ar sava Konsultanta starpniecību.

Konsultantam ir 90 dienas laika, sākot no Avon rēķina izrakstīšanas dienas, lai atgrieztu preces.

Mājas un Stila preces var atgriezt un apmainīt, ja precei nav lietošanas pazīmju. Avon garantija ir papildu atbalsts, ko nodrošina AVON, un tas neietekmē likumā noteiktās tiesības atgriezt preces.

Papildus Avon garantijai, Jums ir tiesības atcelt savu pasūtījumu jebkurā brīdī 14 dienu laikā pēc tam, kad Avon ir pieņēmis Jūsu pasūtījumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiesības atcelt pasūtījumu un atgriezt produktus neattiecas uz produktiem, kurus nevar atgriezt veselības vai higiēnas iemeslu dēļ, ja produktu iepakojums ir atvērts (ja vien produkti nav brāķis).

Kādus produktus nevar atgriezt?

Atgriešanas politika netiek piemērota:

  • ja produkts nav atgriezts 7 dienu laikā pēc noteiktā 3 mēnešu garantijas perioda beigām;
  • produktiem, kas bojāti vai iznīcināti apzināti vai nepareizi tos lietojot;
  • rotaslietām, ja defekti radušies pircēja vainas vai neuzmanības dēļ;
  • dekoratīvas kosmētikas un skaistumkopšanas produktiem, ja produkts ir izlietots vairāk par 25%;
  • produktiem, kuru nepilnības radušās pēc garantētā atgriešanas termiņa (3 mēnešu laikā pēc pirkuma);
  • dāvanām;
  • kļūdaini pasūtītiem, bet lietotiem produktiem;
  • produktu komplektiem, ja tiek atgriezta tikai daļa no komplekta produktiem;
  • Avon īpašajiem labdarības produktiem no “Cīņa pret vardarbību” un “Cīņa pret krūts vēzi”;
  • AVON katalogiem un informatīvajiem materiāliem.

Produktu atgriešanas noteikumi


Mainīju domas par savu pasūtījumu. Kādi ir produktu atgriešanas noteikumi?

  • Lūdzu, atgrieziet produktus ar sava vietējā Konsultanta starpniecību!
  • Produktiem jābūt nelietotiem, neatvērtiem un oriģinālā iepakojumā.
  • Produkti jāatgriež Avon Konsultantam 3 mēnešu laikā no Avon rēķina izrakstīšanas datuma.

Iepirkos pie sev tuvākā Avon Konsultanta, izmantojot Konsultanta e-veikalu. Kā es varu atgriezt vai samainīt produktu?

Sazinies ar savu Konsultantu, lai vienotos par turpmākajām darbībām.

Ko nozīmē 100% garantija?

Ja Jūs neesat apmierināts, tad arī mēs neesam. Saskaņā ar Avon garantiju, preces, kas neatbilst Jūsu prasībām, varat atgriezt vai apmainīt ar sava Konsultanta starpniecību.

Konsultantam ir 90 dienas laika, sākot no Avon rēķina izrakstīšanas dienas, lai atgrieztu preces.

Mājas un Stila preces var atgriezt un apmainīt, ja precei nav lietošanas pazīmju. Avon garantija ir papildu atbalsts, ko nodrošina AVON, un tas neietekmē likumā noteiktās tiesības atgriezt preces.

Papildus Avon garantijai, Jums ir tiesības atcelt savu pasūtījumu jebkurā brīdī 14 dienu laikā pēc tam, kad Avon ir pieņēmis Jūsu pasūtījumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiesības atcelt pasūtījumu un atgriezt produktus neattiecas uz produktiem, kurus nevar atgriezt veselības vai higiēnas iemeslu dēļ, ja produktu iepakojums ir atvērts (ja vien produkti nav brāķis).

Kādus produktus nevar atgriezt?

Atgriešanas politika netiek piemērota:

  • ja produkts nav atgriezts 7 dienu laikā pēc noteiktā 3 mēnešu garantijas perioda beigām;
  • produktiem, kas bojāti vai iznīcināti apzināti vai nepareizi tos lietojot;
  • rotaslietām, ja defekti radušies pircēja vainas vai neuzmanības dēļ;
  • dekoratīvas kosmētikas un skaistumkopšanas produktiem, ja produkts ir izlietots vairāk par 25%;
  • produktiem, kuru nepilnības radušās pēc garantētā atgriešanas termiņa (3 mēnešu laikā pēc pirkuma);
  • dāvanām;
  • kļūdaini pasūtītiem, bet lietotiem produktiem;
  • produktu komplektiem, ja tiek atgriezta tikai daļa no komplekta produktiem;
  • Avon īpašajiem labdarības produktiem no “Cīņa pret vardarbību” un “Cīņa pret krūts vēzi”;
  • AVON katalogiem un informatīvajiem materiāliem.

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]